sieciowe kluby fitness w polsce

sieciowe kluby fitness w polsce
1 vote, 1.00 avg. rating (47% score)

Trening przedramion (3)Jeśli nie mamy zbyt dużo czasu na ćwiczenia, a chcielibyśmy poprawić siłę przedramion istnieje bardzo sympatyczne wyjście. Dodatkową zaletą tego sposobu jest to, że pomaga poradzić sobie ze stresem!
O co chodzi? O popularną zabawkę z dzieciństwa, najczęściej nazywaną ,,gniotkiem”. Rytmiczne naciskanie i ugniatanie to doskonały trening przedramion, który można wykonywać praktycznie w każdej sytuacji: czytając książkę, jadąc tramwajem czy nawet pracując, jeśli rodzaj pracy na to pozwala.
Takiego ,,przyrządu” nie musimy nawet kupować, można go z łatwością zrobić samemu: wystarczy, że do starej skarpetki lub balonika nasypiemy mąki, ryżu albo kaszy i zabezpieczymy przed wysypaniem. Ten sposób będzie idealny dla osób, które ,,nie mają co zrobić z rękami”, dlatego może okazać się pomocny w rzucaniu palenia.
Warto jednak pamiętać, że nic nie działa błyskawicznie – po godzinie ugniatania nie będziemy mieli stalowych mięśni przedramion, jednak systematyczny trening pozwala uzyskać całkiem dobre efekty.

Inne artykuły:

About the author /


Related Articles

Fitness: